نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
كوادرادو مقصد بعدی اش را شناخت

كوادرادو مقصد بعدی اش را شناخت

 

در حالیكه پس از ورود ساری به یووه فهرستی تأیید نشده از بازیكنانی كه احتمال خروج‌شان از این باشگاه زیاد است در رسانه‌ها دست به دست می‌شود، یكی از آنها با پیشنهادی رسمی از كشور چین مواجه شده است و در صورت موافقت سران بیانكونری بعید نیست چمدان‌هایش را به مقصد شرقِ دور ببندد.

 

كلودیا گارسیا خبرنگار پرتغالی‌الاصل Rai Sport از پیشنهاد رسمی باشگاه شانگهای گرینلند شنهوآ چین برای به خدمت گرفتن خوان كوادرادو وینگر 31 ساله یوونتوس خبر داده است.

 

باشگاه شانگهای شنهوآ كه هم‌اكنون در رده چهاردهم سوپر لیگ چین (رقابت‌های فوتبال در چین در حال برگزاری است و تعداد تیم‌های حاضر در این لیگ نیز 16 تیم است.) است در حالی آماده به خدمت گرفتن بازیكن كلمبیایی یووه است كه دو نفر از هموطنان و همبازیان سابق او در تیم ملی كشورش نیز در این باشگاه عضویت دارند.

 

به گفته گارسیا، یكی از دلایل بالا بودن احتمال پذیرفتن این پیشنهاد از سوی كوادرادو، دعوت جووانی مورنو كاپیتان شانگهای شنهوآ از او برای پیوستن به این باشگاه بوده است. فردی گوارین هافبك 32 ساله پورتو و اینتر نیز دیگر بازیكن كلمبیایی در این تیم چینی است.

 

 

در روزهایی كه كوادرادو پس از حذف تیم ملی كشورش از رقابت‌های كوپا آمریكا در حال استراحت در زادگاهش است، الساندرو لوچی مدیربرنامه‌های او به دقت پیشنهادات را زیر نظر دارد؛ هرچند نیم‌نگاهی نیز به مائوریتسیو ساری و تصمیم نهایی او در قبال موكلش دوخته است.

 

گارسیا همچنین با اشاره به ژائو كانسلو از جویا شدن شانگهای شنهوآ در مورد شرایط او برای بررسی شرایط انتقال این بازیكن پرتغالی به چین نیز خبر داده؛ هرچند با توجه به علاقه من‌سیتی و بارسا به او بعید است در صورت جدایی از یووه، او عازم شرق آسیا شود.

 

كوادرادو كه پس از یك فصل حضور قرضی در تورین، در سال 2017 با پرداخت 20 میلیون یورو از لندنی‌ها خریده شد، در طول 4 فصل حضورش در یوونتوس 137 بار در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 14 گل نیز به ثمر رسانده است. او كه تا تابستان 2020 با بیانكونری قرارداد دارد بعید است تورین را با مبلغی بیشتر از 18 میلیون یورو به چین و یا مقصدی دیگر ترك كند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: